Na obrázku je uveden postup provádění železobetonové piloty Franki, kdy po ustavení pažnice a nasypání zátky, následuje ražení piloty do potřebné hloubky, vyražení zátky a vytvoření cibulovité paty. Následuje osazení armokoše, betonáž dříku piloty zavadlým betonem o vodním součiniteli 0,26 - 0,28. Beton se postupně utlouká (hutní) beranem, což zaručuje jeho vysokou výslednou pevnost, menší nasákavost a větší odolnost proti agresivitě prostředí.
Železobetonové piloty Franki zaručují větší únosnost při menších profilech než piloty vrtané z důvodu vyššího plášťového tření vyformovaného dříku piloty a rozšířené paty piloty. Dřík piloty je možné chránit fólií ISSOFOLBB jako ochranu proti agresivním vlivům spodní vody.
Při zarážení pažnice je sledován odpor zeminy (dynamická penetrace) a proto je možné na základě dosažení předepsaného energetického minima ukončení ražení pilot mnohem dříve než u pilot vrtaných se stanovenou hloubkou, dle inženýrsko-geologického průzkumu